دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز

دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز

دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

دفتر فروش پکیج دیواری و دستگاه تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده9177375800

کیفیت ساخت قطعات

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۲۶ ب.ظ


در روند خرید پکیج دیواری، مهم ترین عاملی که بایستی به آن توجه شود کیفیت ساخت قطعات داخلی آن است. اگر شما دستگاهی با کیفیت داشته باشید کمتر درگیر خرابی دستگاه و سرد و گرم شدن آب خواهید بود. در اینجا می خواهیم مقایسه میان کیفیت قطعات مدل های مختلف پکیج بوتان داشته باشیم. گفتنی است کیفیت قطعات بر قیمت پکیج بوتان تاثیر بسیار دارد.
اگر بخواهیم به ترتیب ساده ترین تا با کیفیت ترین مدل پکیج بوتان را معرفی کنیم خواهیم داشت:
     بیتا ——-> پارما + پاویا ——-> پرلاپرو             
همانطور که در بالا مشخص است، مدل پرلاپرو با کیفیت ترین و پکیج بیتا ساده ترین مدل می باشند. دو مدل پکیج بوتان پارما و پکیج بوتان پاویا از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند ولی به کیفیت ساخت پکیج بوتان پرلاپرو نمی رسند.
بیشتر قطعات مدل پرلاپرو از قطعات خارجی با کیفیت می باشد که کیفیت ساخت این مدل را از باقی مدل ها بالاتر برده است. پس از پکیج پرلاپرو، پکیج پاویا از مدل های دیجیتال شرکت بوتان است که کیفیت ساخت بالایی پس از مدل پرلا دارد. در این مدل نیز سعی شده است از قطعات با کیفیت جهت ساخت استفاده شود. در پکیج بوتان پارما نیز از قطعات با کیفیت خارجی یا ایرانی استفاده شده است و دلیل ارزانی آن نسبت به قیمت پکیج بوتان مدل پاویا، آنالوگ بودن این دستگاه می باشد. شرکت بوتان در تولید این مدل سعی داشته است دستگاهی با کیفیت بالا و قیمتی ارزان تر نسبت به قیمت پکیج بوتان مدل پاویا تولید کند، از این رو سیستم دیجیتال را از این مدل حذف کرده است.
پکیج بوتان بیتا، پس از اعمال تحریم و ایجاد مشکلات ارزی در کشور پا به عرصه تولید گذاشت. این مدل کمترین قیمت پکیج بوتان را دارد که قطعات آن معمولا از قطعات داخلی یا چینی می باشد. این دستگاه ساخته شده توسط شرکت بیتا، منتسب به شرکت بوتان می باشد.
مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱
دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساختمان ۲ طبقه ، نبش کوچه ، ورودی A، طبقه ۲ ، واحد ۴

  • دفتر فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی